Monday, September 17, 2007

Isu Fitnah Ella & Jojie Berbogel dalam Video Klip Filem Lucah?

Ella, Ratu Rock Negara kembali lagi dengan satu kontroversi yang lebih panas! Selepas tersebar sekeping gambar bakal tunang awal tahun ini, Ella diserang dan difitnah dengan benda yang lebih hardcore dan lebih dahsyat saya kira! Khabarnya, sejak 2 hari lalu telah tersebar meluas di internet satu klip video Ella bogel bersama Jojie dan pasangannya? Dalam klip vidoe selama 36 saat itu, Ella dengan kakaknya itu dilihat melakukan aksi panas dengan adegan seksual yang sungguh erotik di dalam sebuah kapal bersama pasangan mereka. Kalau sekali pandang, memang sebijik dan sama dengan rupa Ella. Cuma apabila diperhatikan dengan betul, ada sedikit ketidak-samaan di bahagian mulut, gigi dan hidung Ella. Dan ternyata ini satu fitnah besar dan pembohongan serta pengkhianatan yang sangat BESAR! Saya ulangi sekali lagi… fitnah ini sangat BESAR! Mungkin pelanduk dua serupa atau penggunaan CGI yang begitu canggih digunakan untuk komplot serta manipulasi yang sangat liar dilakukan oleh pihak tertentu. Bagaimana untuk buat filem CGI macam Transformers? Soalnya, bagaimana mereka boleh mereka dan merancang semua ini?

Impak dari gossip Ella ini, Jojie selaku pengurus penyanyi Rama-Rama ini melaporkan kepada polis untuk mencari siapa yang menjadi dalang fitnah yang tak berasas ini. Ella dan Jojie sudah tentu terperanjat dan terkejut beruk pada mulanya. Bayangkan benda ini berlaku pada anda. Sampai hati ada pihak buat benda tak elok pada mereka. Ironinya, bagaimana video klip itu boleh dirakam sedangkan Jojie dan Ella yang begitu sibuk dengan kerjaya? Ada masa ke diorang nak buat benda terkeji tu? Yang penting, saya kira sekarang imej Ella perlu dibersihkan kerana ini bukan soal yang mudah. Semoga Ella bersabar dan tabah menerima cubaan dan dugaan ini. Hanya peminat, keluarga dan orang yang terbabit sahaja yang tahu sama ada gambar dan video Ella itu benar atau tidak. Satu je saya nak tanya, kata nak kahwin bulan Julai 2007. Ini dah nak masuk bulan Ogos dah… mmm… mana pergi mamat yang akan jadi bakal tunang Ella tu?

Jojie kata:
“Sepanjang dua dekad Ella menjadi anak seni, ini adalah fitnah yang paling dahsyat pernah terjadi pada dia. Selama ini bila orang kutuk dia cakap dia mengada-ngada lah, manjalah…saya masih boleh terima kerana itu adalah sikapnya. Tetapi, yang ini memang saya tidak boleh bertolak-ansur lagi. Perkara ini memang benar-benar boleh menjejaskan periuk nasi kami.” - mstar online

No comments: